miercuri, 21 mai 2008

SUNT PRIMARUL POTRIVIT PENTRU CÂMPIA TURZII

Da.Sunt omul potrivit pentru a ocupa funcţia de primar al municipiului nostru. Sunt primarul care a demonstrat prin fapte concrete , preocuparea pentru binele şi mai binele concitadinilor mei.Mă înscriu în modelul pe care l-au conturat locuitorii Câmpiei Turzii, răspunzând la întrebarea: „ Ce calităţi trebuie sa aibă primarul potrivit pentru oraşul nostru?”.Răspuns: EXPERIENŢĂ ADMINISTRATIVĂ ŞI MANAGERIALĂ, ECHILIBRU PROFESIONAL ŞI RESPONSABILITATE FAŢĂ DE PROBLEMELE OAMENILOR.

Experienţa administratativă şi managerială o dovedesc cei 16 ani în care am ocupat funcţia de şef secţie mecano-energetic/Oţelăria electrică 1 la S.C.Industria Sârmei S.A., 6 ani în funcţia de viceprimar al municipiului în perioada: 1991-1992 şi 1996-2001 şi 8 ani în funcţia de primar al Câmpiei Turzii din anul 2001 până în prezent.În aceşti ani de muncă am acumulat o bogată experienţă de organizare a activităţii atât pe linie profesională, cât şi în Administraţia publică. Am reuşit să mă adaptez întotdeauna cu succes la timpul prezent prin specializări în ţară şi străinătate, sunt bine informat în ceea ce priveşte legislaţia , cunosc şi aplic pârghiile cele mai eficiente pentru dezvoltarea municipiului la standarde europene.Am urmat cursuri post universitare în domeniul managementul administraţiei publice locale pentru a creea un climat profesional modern şi pentru a soluţiona problemele atât de diverse cu care ne confruntăm în fiecare zi.

Consider că funcţia de primar cere echilibru , transparenţă şi comunicare, calităţi care mă caracterizează şi care m-au ajutat să fiu de folos comunităţii şi să demonstrez că merit să îndeplinesc funcţia datorată alegătorilor. În administraţia publică şi pe linie politică am aplicat principiul echilibrului şi al dialogului constructiv între cetăţeni , Consiliul Local şi funcţionarii publici.

Cei mai buni consileri ai mei sunt oamenii care îmi dau votul de încredere cu certitudinea că fac ce trebuie pentru ei.În întâlnirile cu locuitorii oraşului am identificat cu obiectivitate dorinţele , aşteptările şi nevoile lor, am răspuns la solicitările adresate de toate categoriile sociale şi profesionale. Pentru mine contează foarte mult să ştiu că am alături cetăţeni responsabili pentru care cuvântul comunitate înseamnă angajare civică şi nu e doar o vorbă goală.

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu va admir foarte mult pt ceea ce ati facut pt campia turzii si sunt sigur ca veti fi reales in functia de primar.multa bafta

Anonim spunea...

Cel care a postat celalalt comment are foarte mare dreptate ... sunt foarte sigur ca veti fi reales primar si va urez bafta in continuare , voua si consilierilor PD-L